Nezařazené

3 spôsoby, ako môžete pomocou umelej inteligencie rozvíjať svoje podnikanie

Tu sú tri oblasti implementácií,,Artificial Intelligence“ veľkých značiek, o ktorých vieme, že fungujú a ktoré sú pre malé a stredné podniky zrelé, aby ich vyskúšali:
Vyhľadávací marketing
Vyhľadávací marketing je jedným z najväčších marketingových nástrojov, ktoré má k dispozícii každý malý až stredný podnik, najmä jeho spolužitie na silnom miestnom obyvateľstve. Zamyslite sa nad zdravotníckymi organizáciami, realitnými spoločnosťami a ďalšími.technologie.jpg
Veľké značky využívajú optimalizáciu, ktorú môže AI poskytnúť vo vyhľadávacom marketingu, už mnoho rokov a je to jedna z najdostupnejších možností pre začínajúce podniky a menšie značky, ktoré potrebujú osloviť miestne komunity. Pomocou umelej inteligencie môžu pomôcť nielen automatickou optimalizáciou kľúčových slov kampane, výkonnosti stránok a relevantných značiek, ale často prináša lepší výsledok pri nižších nákladoch.
Keď sa spotrebiteľ začína prispôsobovať hlasovým asistentom umelej inteligencie, mnoho veľkých firiem začína prispôsobovať svoju webovú prítomnosť tak, aby apelovala na Alexu a Google Home.
Cielené zobrazovanie
Bohužiaľ, z dôvodu nedostatku zdrojov sa menšie tímy často uchyľujú k vytváraniu reklám univerzálnym prístupom.
Ale ako AI rastie sofistikovanosťou, nástroje cieleného zobrazovania sa zlepšujú a učia sa o zákazníkovi a prispôsobujú sa tým správam a obrázkom, ktoré im najviac vyhovujú. Netflix je skvelým príkladom toho, ako to spoločnosť vyťaží veľmi praktickým spôsobom – umelá inteligencia je dôvod, prečo ste si možno všimli, že sa miniatúry filmu zmenili každú chvíľu na obrazovke. Jeho vysoko sofistikovaný algoritmus cieleného zobrazovania sa postupne učí, čo vás zaujme a čo preskočíte.monitor.jpg
Sociálne reklamy
Reklama na sociálnych sieťach má neuveriteľnú schopnosť zacieliť na konkrétne publikum a keď sa používa zodpovedne, je to vysoko efektívny marketingový nástroj, ktorý po pridaní AI do mixu získa podporu.
Pri nízkych počiatočných nákladoch a s minimálnym rizikom môžu byť sociálne reklamy ľahkým vstupným bodom pre podnikanie všetkých veľkostí, aby pre nich AI fungovala. Nielenže môže spoločnosť zaoberajúca sa správou nehnuteľností, zacieľovať na ľudí v tejto oblasti, ale AI môže tiež neustále aktualizovať a optimalizovať reklamy, aby pritiahla viac interaktívnych návštev a kontaktných bodov.